thailand-vietnam-cambodja.reismee.nl

Tailer Tony's Fashion

Vandaag een rustige dag, beetje bijkomen van de vlucht.

Wel voor vandaag langs Tony's fashion gegaan, Daan laat een pak en een smoking maken en ik 2 sportieve colberts en wel in de kleuren roze en blauw.

We hebben begin van de middag de stoffen uitgezocht en de maten zijn bij ons opgemeten, wat een belevenis. Vanavond gaan we door passen.

Daarna zijn we een rondje Surawong road en Silom road gemaakt. Beide wegen komen uit op het Lumphini Park, hier komen de bewoners van Bangkok bij elkaar om in een zwanen bootje te varen en wat te chillen.

Onderweg leuke lokale marktjes waar haast tot geen buitenlander te zien was, wat een heerlijke chaos, geuren en kleuren komen je tegemoet, leuk was te zien dat ze ook een poffertjes pan gebruiken om een soort gevulde dumpling te maken.

Net bij Tony’s Fashion geweest om door te passen, was weer een belevenis Daan in een half afgemaakt pak te zien terwijl bij mij spelden worden geplaatst waar de knopen en de mouwen aan het colbert worden gemaakt.

Het resultaat zullen we pas op 8 januari zien als we weer in Bangkok zijn en als afsluiting gegeten bij Jim Thompson, erg lekker Thais eten. Jammer van de muziek ze spelden telkens het zelfde bandje af, It's a smal World after all. :)

Nu vroeg naar bed we moeten om 5 uur uit ons bed om het vliegtuig te halen naar Cambodja.

Sharon

Merry X-Mas sweeties! Geniet van jullie vakantie! ❤️